Klaskameraanpassings
Indiens- en voordiensopleiding vir opvoeders en navorsing op hierdie gebied oor hoe om leerders met gedrags- en emosionele behoeftes in die klaskamer die beste te bedien is baie belangrik (Fox & Conroy, 2000; Royer, 2005). Voorafgaande en deurlopende opleiding vir opvoeders asook veldnavorsing oor hoe om leerders met gedrags en emosionele behoeftes in die klaskamer die beste te onderrig, is van groot belang (Fox & Conroy, 2000; Royer, 2005). Daar word tans van opvoeders verwag om leerders met gedrags en emosionele behoeftes te ondersteun sonder enige bykomende leiding of opleiding in hierdie verband. Alhoewel navorsingsgebaseerde strategieë asook intervensies bestaan, gebruik baie opvoeders steeds metodes wat minder effektief is (Royer, 2005). In hierdie verband het Lewis, Chard en Scott (1998) ook die impak van inklusiewe onderwys op opvoeders en leerders (in die Verenigde State) beklemtoon. Is dit nie eers waar van Suid-Afrikaanse onderwys nie, waar daar tans geen of min leiding vir opvoeders is in die hantering van studente met gedrags en emosionele behoeftes nie? 'n Negatiewe siklus in interaksies tussen leerders en skole begin dikwels met hoe opvoeders op gedrags en emosionele behoeftes reageer. Die bestuur hiervan is 'n noodsaaklike aspek van effektiewe onderrig en leer (Furlong, Morrison & Fisher, 2005; Mestry et al., 2007). Optrede deur opvoeders is krities belangrik om te verhoed dat leerders met gedrags en emosionele behoeftes die risiko loop om van die opvoedkundige proses vervreem te word asook in die dissiplinêre proses vasgevang te word (Furlong en al., 2005). Daarbenewens studente met emosionele probleme en gedragsbehoeftes benadeel ook die leergeleenthede van ander leerders indien hulle nie behoorlik behandel word nie (Oosthuizen, 2006).
Comments
Post a Comment